Christmas Playlist


Julen nærmer seg med stormskritt og jeg elsker å høre på julesanger, mens jeg pynter og gjør istand. 
Hva er din favoritt julesang?
Etter flere dager med editering har jeg endelig fått på plass min Christmas Radio på Spotify :)
Om det er sanger du savner eller noen jeg burde ta vekk, gi meg beskjed så kan vi sammen lage den ultimate julespillelisten sammen :)

Christmas is closing in and I love to listen to christmas songs as i get the house decorated and ready. 
What is your favorite christmas song?
After several days of editing, i have finally managed to create my very own Christmas playlist. If you miss some songs or think some should be taken out, let med know :)
Some songs are in Norwegian or Swedish, let med know what you think.



URL: Christmas

1 kommentar:

  1. Vakker side du har. Jeg er imponert. Besøk nettsiden min, som jeg tar for meg en del om oppussing Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...