Bedspread Sengeteppe


Hvert rom blir sakte, men sikkert innredet i huset og vi har nå bestilt ny sofa som kommer om noen uker, gleder meg til det.

Ellers fikk jeg tilsendt nytt sengeteppe fra Dekoria for et par uker siden som jeg ønsket å vise dere nå som gjesterommet begynner å komme mer på plass. Hva synes du?


Each room is slowly but surely getting decorated in the house and we have ordered a new sofa coming in just a few weeks, looking forward to it.


Otherwise, I got sent a new bedspread from Dekoria a couple of weeks ago that I wanted to show you now that our guest room starts to get more in place. What do you think? 



Jeg elsker hotellputene. Sitte lange morgener med en varm kopp te i helgen er for meg helt fantastisk :)

I love the hotel pillows. To sit long mornings with a hot cup of tea on the weekend for me is amazing :)




Om du vil se på litt av hva annet Dekoria har å tilby kan du se mer her

Putene er kjøpt på kid, putetrekkene er Høie sateng, vasen er en vannkaraffel fra Hadeland og ellers er det meste annet fra Ikea inkludert tekstilen brukt i rammene :)

The pillows are purchased at "kid", pillow covers are Høie satin, the vase is a water carafe from Hadeland and otherwise the rest is from Ikea including the fabric used in the frames :)

2 kommentarer:

  1. Hvilken farge er malt på veggen her?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Miriam
      Fargen på veggen er tidløs :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...