Office Space







Håper alle har hatt en fin ferie og kost seg med solen :) 

Idag kjøpte jeg ny kontorstol hos verket interiør, og fikk fantastisk service som normalt :) De har forresten salg nå, verdt å ta en tur innom for å se. 

Men da er endelig stolen på plass og kontoret komplett, så da tenkte jeg at jeg kunne vise dere litt av kontoret mitt. 
Jeg har nemlig flyttet det over til en annen del av rommet i 2 etg etter jeg solgte ellipsemaskinen. (som jeg aldri brukte alikevel... kremt kremt..) 




Ha en fantastisk dag videre :)

11 kommentarer:

  1. Så flott kontor!! Veldig fin stol og pute) god helg) Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Utrolig fornøyd med stolen :) God helg

      Slett
  2. litt misunnelig på den lille kroken din :)

    SvarSlett
  3. Heisann: ) er det fargen tidløs fra Jotun du har på veggen der? VH Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Ja, det er Jotuns tidløs :) Veldig godt fornøyd med den. Klem

      Slett
  4. Tusen takk for svar:) .Fin blogg forresten-liker stilen din.Har lagt den i favorittene:)Kom over den da jeg søkte på farge som passer til eggehvite lister:)Kjøpte Tidløs i Nordsjø maling og den ble helt annerledes en Tidløs i Jotun !Klem tilbake:)VH Janne

    SvarSlett
  5. Hei! Ser dette innlegget er fra 2013, men prøver meg på et sprsmål uansett. Vi skal male og jeg vurderer Tidløs. Synes den ser veldig fin ut på bildene dine. Leser flere steder at noen synes den blir for gul. På dine bilder ser den grå og fin ut. Er det noe du har erfart også, at den grå fargen skjærer over i gult? mvh Jenny

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jenny :) Så hyggelig at du spør selv om det når er noen år siden jeg skrev dette innlegget. Jeg elsket fargen tidløs og vil så absolutt anbefale den. Med det ene unntaket av hvilke andre farger du skal ha til. Jeg hadde Bomull farge i tak og på lister og de to gikk veldig fint sammen fordi bomullen har litt gult i seg. Jeg vil tro at om du bruker en helt hvit farge til, så vil tidløs kunne bli gul fordi den også har gult i seg. Så for meg så skar den ikke i gult, den var nydelig :) Dersom du er usikker på kombinasjonen av fargene kan jeg anbefale deg å høre med jotunbloggen. De er flinke og vil gi deg gode tips på hva som går bra til hvilke farger :) Håper dette hjalp og masse lykke til med maleprosjektet :) Mvh Helene

      Slett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...