Green Plant




Jeg hadde tidligere et laurbærtre på kjøkkenet da jeg ofte brukte bladene til matlaging, men etter sommeren har den blitt litt glemt og døde desverre litt. Som de fleste plantene mine gjør. Så da byttet jeg den ut med denne: Himalaya Scnacio som er en ørkenplante fra Asia, og jeg liker ørkenplanter. De tåler som oftest min behandling :) Både ekstrem tørke og ekstrem "regntid". 

I previously had a laurel tree in the kitchen as I often used the leaves for cooking, but after the summer it was somewhat forgotten and unfortunately died a little. As most of my plants normally do. So I swapped it out with this: Himalaya Scnacio is a desert plant from Asia, and I like desert plants. They tolerate most often my treatment: The extreme drought and extreme "rainy season" :)







Ha en fantastisk dag videre :)
Wish you a wonderful day :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...