Diamond icecubes

Hva slags isbiter bruker du? Og bruker du brettene også til å lage andre ting?

Jeg har forelsket meg helt i Muji sine isbiter formet som diamanter. Uansett hva jeg lager så elsker jeg å bruke de og må derfor dele dette med dere. 

Bilde lånt fra thekitchn.com
Brettene koster ikke mye, tror de lå på ca 50,- og de er jo i silikon, så de kan brukes om og om igjen. Og så mye enklere å bruke enn de i hard plast.

Jeg kjøpte mine i London, men du får dem sikkert her også. Åhlens har i hvert fall Muji :)

Her har jeg brukt dem i iskaffen og selv om det ikke synes så godt, så er det morsomt for de gjestene som kommer. 

Har sett noen som har stenger, firkanter og figurer også :)

Ha en fortsatt fin dag, og herlig kveld :)



What kind of ice cubes do you use?

I have completely fallen in love with the Muji ice cubes shaped like diamonds. No matter what I make so I love to use them and feel i must share thiem with you. The boards do not cost much, think they were about 50 NOK (10 dollars) and they are made from silicone, so they can be used over and over again. And so much easier to use than the hard plastic ones.

I bought mine in London, but you get them here too. Åhlens has at least Muji :)

I have used them in iced coffee and although you can't see them as well, guests always notice and comment on it :) 

Have a great day and lovely evening :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...