Voluspa og Cotton Flower


Jeg har falt helt for Voluspa sine duftlys. Dette fikk jeg i bursdagsgave og jeg elsker lukten Crisp Champagne. 

Selv om det ikke brenner gir det rommet en herlig duft, så for de som ønsker en god lukt i et rom (f.eks på et toalett) men ikke vil overdøve med for mye når det brenner, la lyset bare stå der. Spesielt på bad hvor det er litt varme i luften vil lyset allikevel avgi en herlig duft. 

Du kan bruke alle typer duftlys og et annet jeg virkelig liker om dagen er Cotton Flower fra HM. Du finner det ikke hos HOME, men i sminkeavdelingen i de vanlige butikkene deres. Det har en litt søt bomullsduft. Helt herlig.



HM har også en duft av "aged wood" tror jeg den het (noe med wood i hvert fall). Den ble litt tung for meg nå, men til høsten vil den være helt perfekt, og elsker designet på lyset. Så jeg har satt et par på "sparing" i skapet :) Er jo leeeeenge til høsten.

Ha en god natt og en herlig tirsdags morgen imorgen :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...