Samle i HAY

På kjøkkenet har jeg mange forskjellige småting som fort kan se rotete ut på kjøkkenbenken. Så et lite tips for å få en mer ryddig kjøkkenbenk er å samle salt og pepperbøssen, oljekrukken med mer i enten en liten kurv, på en fjøl eller i et brett av noe slag. 

Jeg har samlet mine smågjenstander som ofte er i bruk i dette brettet fra HAY, men man kan bruke det meste. Trikset er bare å samle alt. På den måten tenker man over gjenstandene som en samlet gjenstand og ikke mange løse som gir et mer rotete inntrykk. 




Mange gjør dette med stearinlys, parfymeflaskene og småvaser, så det blir samme prisippet på kjøkkenbenken.

Her er noen andre stilige brett man kan bruke (har fått litt dilla på runde former :)



4 kommentarer:

  1. Veldig smart ja, ser sååå mye ryddigere ut - og er pynt i seg selv syns jeg :D

    Likte godt fatet du har!!

    Ønsker deg en fin Søndag -
    ♥Klemmer fra Jatte♥

    Psst.. hiv deg gjerne på gavedryss inne hos meg, mange fine premier!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, liker rydding når det er raskt og enkelt ;) Elsker fatet jeg også, vel verdt sin investering. Herlig søndag til deg også :)

      Slett
  2. liker dine kjøkkenstoler - hvor har du kjøpt dem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så hyggelig :) De har jeg kjøpt på Hødnebø, men det er Riviera Maison stoler (tror ikke Hødnebø fører det lenger) men du får kjøpt dem på nett: http://rmnorge.no eller i butikkene de har. Veldig godt fornøyd med de, er fantastiske å sitte på :) Ha en fortsatt fin dag. Klem

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...