Ikea hackers




Etter litt mattsvart spraymaling ble den slik:

















Tidligere i uken var jeg innom IKEA en tur og fant denne fantastiske lille lysestaken på tilbud til kun 9,- og da måtte jeg jo bare slå til. (og nei, det var ikke en lysestake jeg dro på ikea for å kjøpe :)


Men må jo si at jeg elsket designet, men fargen passet ikke inn hos meg. Så da spraymalte jeg den :) 

Hva synes du? Finest i rød eller sort?





Jeg synes jo det var litt morsomt å se at også andre hadde funnet TRÅDIG serien, men mislikt fargen og hacket den. Som blandt annet denne lampen: er den ikke fantastisk?


Bilde er hentet fra bloggen: Livingstone og du kommer inn på vedlegget som forteller deg hvordan lampen ble laget ved å trykke på bildet. Lampen er laget av salatbollen TRÅDIG, du finner den opprinnelige bollen fra IKEA her.

1 kommentar:

  1. Syns den ble veldig fin jeg!
    Jeg har også noen spray-prosjekter liggende,
    skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er gjort :)
    Fint å gjøre det til sitt eget, både nytt og gammelt!

    Ha en finfin helg!
    Klem fra Maren

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...