Sukkersøtt Interiør

Bo Bedre falt ned i postkassen min igår og dette er første utgaven jeg har fått etter jeg startet abbonnementet mitt, så gleden var stor. Flere som fikk det igår?

De hadde flere fantastiske innlegg og noen av mine favoritter å lese er Moodboards med inspirasjon til stiler og "søtsugen?" var med sukkersøte farger som jeg likte godt nå for våren. 
Derfor laget jeg også en oversikt, men dette er for de som ikke har 44.000 å bruke på en sofa, men som kunne tenke seg noe litt billigere. (som jeg alltid ser etter selv) 


1. Ikea 149,- 2. Herlige hengere i patell fra Åhlens 29,- 3. Ikea 995,- 4. Sofa.com ca 13.000,- 5. Åhlens 229,- 6. Fantastisk pute fra Ellos 69,- 7. Kjøkkenhåndkle 3-pakk Zalando 119,-  8. HM Home 39,5,- 9. Vase fra Zara Home 169,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...