Sofadag



Huff, er det noe jeg misliker så er det å være syk.. Men, det beste med å være syk er å bli frisk og nå er jeg endelig på bedringens vei. Tullete å bruke ferien til slikt :) 

Idag fikk jeg vi luftet meg en tur, og det var deilig å komme seg ut litt. Dette har nemlig vært min utsikt de siste dagene og da er det godt å ha fine puter å se på. 





Elsker å blande både mønster og tekstiler og fikk tak i denne strikkede sølvputen nå rett før vi dro på ferie. Så den har allerede fått betalt seg selv om jeg deler prisen pr timer den har vært brukt. Liker å dele opp innkjøp slik, da får jeg så mye bedre samvittighet:) 

Håper dere har hatt en herlig ferie, her går turen tilbake til varme strøk imorgen, så nå må jeg få pakket ferdig. Tror jeg har utsatt det så lenge som mulig nå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...