Rosendahl Grand Cru Outdoor

Igår var det kundekveld på Verket Interiør og da ble det også Goodiebag, som jeg elsker :) 

En flott gave vi da fikk var disse herlige plastglassene fra Rosendahl Outdoor. Til min store glede går de i oppvaskmaskinen.. Her går nemlig alt i oppvaskmaskinen. 

Katalogen til Rosendahl fulgte også med og jeg må innrømme at Rosendahl er et merke jeg hadde satt litt på hylla etter det var så mange like vannkarafler for en stund tilbake. 
Vet ikke om det var slik hos deg? Men her virket det som at alle hadde Rosendahl vannkaraffel en periode.

Fikk bladd litt i katalogen og de har jo virkelig mye fint, så jeg må nok revurdere litt her ser jeg :) 
Og lo litt av meg selv da jeg fant ut at Global knivene også er fra Rosendahl, de er jeg jo kjempefornøyd med.

Glassene fikk vi, men å gå rundt på Verket Interiør uten å kjøpe noe er litt som å slippe et barn i en godtebutikk, så jeg fant denne blå telysholderen/vasen/potten som jeg valgte å bruke til mitt herlig lille laurbær tre. 


God helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...