Lett som en fjær



For de som følger meg på instagram så vet dere at jeg har vært i fantastiske London noen dager. Men det er noe rart med det å reise, uansett hvor hyggelig jeg har det så er det alltid deilig å komme hjem. 


Jeg elsker London, og kommer hjem like inspirert som alltid denne gangen også. Noen små ting ble jo også med hjem i kofferten, blandt annet denne fantastiske puten.

Er jo typisk meg da; å dra helt til London for å kjøpe noe jeg får tak i her hjemme? 
Jaja, regner med det er flere som kanskje har gjort det samme? 


Flyvende dyr er jo hett om dagen og jeg holder meg til fugler hovedsakelig som tema. Sommerfugler vil vi se mer av nå fremover mot sommeren i lekre pastellfarger. 

Jeg vil tro at øyestikkeren og uglene nå må ta et lite skritt tilbake, men vi skal nok ikke se bort ifra at de kommer frem igjen til høsten, så ikke kvitt dere med dem helt enda ;o) 
Du finner puten HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...