Copper Glam

Kobber er kanskje ett av de materialene jeg misliker mest, det må pusses og ordnes og fikses og minner meg hovedsakelig om hytta i gamledager, før vi fikk innlagt vann. 
MEN fargen derimot, den elsker jeg for øyeblikket. Så selv om jeg aldri ville kjøpt noe i selve materialet kobber, så har jeg allerede pyntet litt i huset med fargen. Og om du har noe du ikke bruker pga fargen, kan du spraylakkere det i kobber og vips er det like aktuelt igjen. (selvsagt med visse unntak, men hvorfor ikke tørke støv av en gammel gjenstand?) 

1. Lysestake fra HAY 2. Pennholder fra Ferm Living 3. Bord fra Svedese 4. Speil fra House Doctor 5. Lykt fra Tom Dixon 6. Brett fra Ferm Living

Speilet har jeg kjøpt inn alt og legger ut bilder av det senere, elsker det og nå til sommeren tror jeg at jeg vil dra det over i det maritime, men har ikke helt bestemt meg :) 
Er jo noe av det som er herlig med interiør, du kan justere så mye du vil.

Ha en herlig dag videre, her på Gran Canaria skinner solen som vanlig og livet er ganske så herlig :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...