Samling..

Jeg ønsker en moderne stil på loftstuen, som om dagen er mitt hovedprosjekt i huset. Fra vinduene ser vi ut over en fantastisk eik, så denne wallstickeren ville passet perfekt på veggen som en fortsettels på de lange grenene. Få naturen inn i stuen..
Jeg liker å lage oversikter som dette for å se hva jeg blir inspirert av og hva som passer for meg. Det er ofte lett å la seg inspirere av blogger, blader eller bilder og jeg har selv kommet hjem med innkjøp som ikke helt har vært min stil alikevel. Så dette hjelper meg å samle tankene og se hva jeg faktisk liker og vil ha i huset. 
1. Coccinella putetrekk:: Herlig farge som virkelig liver opp nå til våren, er den ikke lekker..
2. By Nord Pute Feather: liker å spille på sammenhenger i interiøret og en and har fjær... (+ at puten er så koselig da..)
3. Muuto bordlampe: tror ikke jeg trenger å si noe om denne, den er bare så tøff 
4. Usynlig hylle: elsker denne, den nederste boken er selve hyllen :o) Herlig og garantert noe gjester vil lure på.  
6. House Doctor bord: elsker blandingen av betong og stål i dette bordet 
7. Putetrekk  
8. Tine K penn: et must, de er jo sååå fine. 
9. And: Elsker denne. En sommer, noen år tilbake, satt vi på bryggen og en and hoppet plutselig opp og stod ved siden av oss. Hun holdt seg i nærheten resten av dagen og ble en "pratevenn" den dagen :o) Dumt, jeg vet det, men det var både morsomt og en veldig hyggelig dag, så denne fantastiske anden minner meg om den dagen. Og gode minner liker jeg å fylle huset med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...