Noen ønsker

Nå kommer snart en av mine favorittdager i året, nemlig min bursdag. Ok, må innrømme at jo eldre jeg blir så er det ikke like stas å tenke på selve alderen, men jeg blir barnslig glad hver jul og hver gang jeg har bursdag. Kan ikke noe for det. Hva tror du? Er bursdagen din en dag du koser deg med eller gruer deg til?

Her er i hvert fall noen av mine ønsker (skriver alltid ønskelister da jeg selv setter så pris på at andre gjør det, så vet jeg at det jeg gir bort blir satt pris på i andre enden)







Denne lampen fra Muuto har jeg falt helt for, er den ikke bare helt fantastisk?





IKEA har kommet med bomullskvister som er helt fantastiske. Og spesielt for meg som ikke har grønne fingre, men heller røde.. De ligger på rundt 30,- pr stk tror jeg. (finner de ikke på nett, men vet at de er der)







HAY har denne saksen i sort og messingfarget og begge er utrolig fine. Og heller ikke så dyre til 80,- så om du vil ha en liten ting ekstra er ikke dette den største investeringen. 

Dette brettet er også fra HAY, og helt fantastisk i ren marmor. Det finnes også i større utgaver eller som skjærefjøl.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...