Kontoret





Nå har jeg endelig fått installert meg på mitt lille kontor i huset. Og selv om jeg ikke er helt ferdig (som jeg helt sikkert aldri blir *blunk*) har jeg allerede fått tatt det i bruk. 

Her er noen av mine must haves på hjemmekontoret:
En lampe som gir godt lys, anbefaler en som lyser nedover da det kan bli litt slitsomt i lengden å få lyset i øynene om du har en tekstilskjerm.

Oppbevaring: samle sakser, stifter etc i en egen eske eller lignende for å ha det samlet og alltid vite hvor det er. 
"åh, er det der den var er kjedelig å oppleve noen dager etter du trengte stiftemaskinen *smil*







Ha en notatblokk tilgjengelig så du kan skrive ned tanker og ideer når de kommer. Eller lister til alt som må gjøres... *typisk meg*






Samle penner og blyanter i en lekker treholder eller kopp.


En god og komfortabel stol 
her er jeg fortsatt på leting.

Hold det organisert ved å samle papir i fine permer eller esker

Heng opp bildehyller og plasser opp blader og annet som inspirerer.
De ligger pent i posen sin enda hos meg, men bildehyllene skal opp nå i helgen.







En koselig blomst eller plante bringer glede *glis*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...