Helg, Instagram

Her hos meg blir det en kreativ helg og skal jobbe med å bli frisk *glis*

 

Denne uken har vært herlig. Solen skinner ute og jeg har fått gjort innkjøp på finn som gjør at loftstuen begynner å ligne på en stue og ikke bare et rom med en sofa. Så det er jeg fornøyd med. 
Prosjektet for helgen er å male bordet, så får dere si hva dere synes når det er ferdig. Har forelsket meg i fargen grå, så den vil jeg jobbe videre med. Og det er jo også en enkel farge å bruke inn i sommeren med blåtonene som kommer og ikke minst som en nøytral bakgrunn når knæsj fargene kommer i hus. 




Gleder meg til sommeren jeg, gjør du? 
Blir så glad av å se snøen smelt og snart kommer de første blomstene frem også, er så koselig tid på året dette. Alt kommer til liv. Herlig
    
GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...