HAY

Jeg elsker det nye kontorhjørnet mitt. Det er noe herlig med å både starte fra scrath for å "lage" et kontorhjørne og også bli inspirert av alle de fantastisk vakre tingene. *stas* 

Det blir jo ikke bedre enn man gjør det til selv og akkurat nå storkoser jeg meg. *smil* 
Bruker du permer eller esker til oppbevaring? Hva liker du best og hvordan holder du orden?

Jeg nevnte oppbavaring i et tidligere innlegg og en tur innom HAY i Hedgehaugsveien resulterte i disse fantastiske oppbevarings eskene. Elsker den duse grønntonen nå mot våren, er de ikke herlige?


Ønsker deg en herlig dag videre, jeg sitter nå på et fly (må jo elske wi-fi på fly) og lander snart i varmere vær på Gran Canaria hvor vi skal kose oss med et par dager med sol og golf, og ikke minst inspirasjon til hjemmet. Krysser fingrene for sol både for deg og for meg :)

 1. Saksen er også fra HAY og finnes også i en fantastisk gullfarge som du får kjøpt her: Scissors
 2. Eskene finner du her: Box Box

2 kommentarer:

  1. Ser skikkelig fint ut Helene! God tur til varmere strøk! God påske :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) god påske :) vi får ta en kaffe snart ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...